Одеса
C

Правила надання гостинних послуг в готелі Bristol Hotel 5* Odesa

  1. Загальні положення.
    1. Рівень обслуговування в готелі відповідає категорії «*****» (п’ять зірок).
    2. Режим роботи готелю – цілодобово.
  2. Порядок бронювання, умови поселення, проживання та порядок оплати.
    1. Ціни на проживання в готелі встановлюються наказом Генерального директора.
    2. При поселенні Гість в якості гарантії оплати надає дані кредитної картки, на якій блокується депозит для оплати додаткових послуг.
    3. Оплата за проживання стягується відповідно до єдиної розрахункової години – 12:00 поточної доби за місцевим часом.
    4. Проживання з 09:00 до 18:00 години тарифікується як денне використання номера.
    5. Час поселення – 14:00. Поселення з 06:30 до 14:00 годині вважається раннім заїздом і оплачується в розмірі 50% від добового тарифу, поселення з 00:00 до 6:30 оплачується в розмірі повної вартості добового тарифу.
    6. Час виселення – 12:00. Виселення з номера з 12:00 до 18:00 години вважається пізнім виїздом і оплачується в розмірі 50% від добового тарифу, виїзд після 18.00 оплачується в розмірі повної вартості добового тарифу.
    7. Надання послуги раннього заїзду, виїзду, а також продовження проживання в готелі можливо при наявності вільних номерів. Про необхідність виїзду або продовження проживання гість повинен попередити адміністратора служби прийому і розміщення не пізніше, ніж за 2 години до розрахункової години. При продовженні проживання гість зобов’язаний оплатити всю вартість проживання за продовжений період.
  3. Порядок оформлення проживання.
    1. Для реєстрації проживання надається паспорт, свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 16 років), для іноземних громадян – національний паспорт, дійсна віза (якщо необхідно), або інший документ, що засвідчує особу.
    2. Оформлення проживання здійснює адміністратор служби приймання і розміщення, в разі його відсутності – консьєрж або менеджер служби приймання і розміщення.
  4. Правила проживання

    З метою дотримання правил протипожежної безпеки, гостям, які проживають в готелі «Брістоль» забороняється:

    користуватися в номерах електронагрівальними приладами, прасками, обігрівачами, подовжувачами;

    зберігати і приносити в номери вогненебезпечні та легкозаймисті матеріали, сильнодіючі отруйні матеріали, зброю, громіздкі речі, хімічні і радіоактивні речовини. Великогабаритні речі (довжина, висота, ширина яких перевищує в сумі 180 см) здаються до камери схову;

    накривати включені бра і торшери.

    З метою забезпечення порядку і безпеки гостей, які проживають в готелі «Брістоль», забороняється:

    залишати сторонніх в номері в свою відсутність;

    перебувати стороннім особам в номері без оформлення реєстрації в установленому порядку; в разі відсутності документа, що посвідчує особу, зустріч повинна відбуватися в холі готелю;

    зберігати зброю без відповідних документів;

    викидати сміття і пляшки з вікон готелю;

    переставляти, виносити з номера меблі, постіль;

    вчиняти дії, що тягнуть за собою порушення тиші та спокою гостей після 23:00;

    в разі недотримання гостями Правил проживання, керівництво готелю має право провести їх дострокове виселення;

    при виявленні підозрілих предметів або осіб в номерному фонді або на території готелю просимо негайно повідомити чергового адміністратора служби прийому і розміщення.

  5. Права і обов’язки проживаючих гостей
    1. Гості готелю зобов’язані дотримуватися встановленого порядку проживання, чистоту, правила протипожежної безпеки, при виході з номера закривати крани, вікна, вхідні двері в номер.
    2. При виявленні пропажі особистих речей з номера, гість зобов’язаний негайно повідомити про це чергового адміністратора готелю для вжиття відповідних заходів.
    3. У разі втрати або пошкодження майна готелю, гість, відповідно
      до чинного законодавства, зобов’язаний відшкодувати заподіяну готелю збиток, згідно із затвердженим прейскурантом.
    4. Гості несуть відповідальність за дії відвідувачів, запрошених в свій номер.
    5. Гості при виїзді повинні провести повний розрахунок за надані готелем послуги.
  6. обов’язки і відповідальність готелю
    1. Персонал готелю забезпечує високу якість обслуговування гостей і належний санітарно-технічний стан всіх приміщень і території.
    2. Готель пропонує гостям, за їхнім бажанням, додаткові послуги
      згідно із затвердженими прейскурантами.
    3. Готель не несе відповідальності за збереження цінних паперів, грошей, речей, коштовностей, залишених в номері. Всі цінні речі можуть зберігатися в міні-сейфі в номері або в сейфової скриньки, що знаходиться в службі прийому і розміщення.
    4. У разі виявлення забутих речей, готель вживає заходів щодо повернення їх власнику
    5. Гість бере до відома і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і гостьових санвузлів на поверхах) систем відеоспостереження.
    6. Готель не несе відповідальності за цінні речі, які не зберігаються в сейфі
    7. Готель не несе відповідальності за роботу міських служб (аварійне відключення електроенергії, водопостачання)

*Куріння в цьому готелі не дозволяється! Відшкодування
за шкоду 5000 Грн.