• + 380 (48) 796 5500
    65026, г. Одесса, ул. Пушкінська, 15
    1 ніч
    1 дорос., 0 діт.
    Додати номер
    Головна ANTI COVID Policy

    ANTI COVID Policy

    Bristol ANTI COVID Policy – Здоров’я та безпека гостей готелю, відвідувачів ресторану і персоналу для нас мають першорядне значення.
    В рамках «ANTI COVID-19» на території Bristol Hotel 5 * Odessa введені заходи щодо захисту від вірусних інфекцій і профілактиці респіраторних захворювань.


    BR (51)


    З турботою про кожного нашого гостя ми:

    • Виконуємо кварцування громадських зон готелю і ресторану.
    • Проводимо обробку всіх поверхонь і місць контакту рук (ручки дверей, кнопки ліфта, крани, пульти, телефони, міні-сейфи, міні-бари) спиртовмісними дезінфікуючими засобами.
    • Проводимо вологе прибирання і дезінфекцію громадських і службових зон з використанням професійних миючих і дезінфікуючих засобів не рідше ніж раз на 3 години.
    • Проводимо провітрювання громадських зон кожні 60 хвилин.
    • Встановили дозатори з дезинфікуючим розчином для обробки рук в громадських місцях – рецепція, ресторан, конференц-зали, СПА зона.
    • Проводимо обробку карт-ключів до заїзду гостей і після виїзду.
    • Збільшили час прибирання номера за рахунок проведення кварцування протягом 60 хвилин до заїзду, під час проживання і після виїзду гостей.
    • Виробляємо дезінфекцію номера до заїзду, під час проживання і після виїзду гостей з застосуванням ліцензованих професійних засобів.
    • Виробляємо прання постільної білизни та махрових виробів при температурі не нижче 75 С.
    • Обслуговуємо сніданок і меню A La Carte в індивідуальному порядку у номері.
    • Запровадили посилені заходи контролю співробітників готелю – перевірка стану здоров’я і обов’язкове використання захисних масок і рукавичок.
    • Ввели додаткові заходи безпеки при реєстрації гостей, а саме контроль температури. У разі виявлення підвищеної температури, гостю надається можливість проходження тестування на COVID-19 в партнерських медичних закладах і отримання кваліфікованої медичної допомоги (за додаткову оплату, згідно із затвердженим прейскурантом). На час перебування таких гостей встановлюється особливий режим розміщення і безконтактного обслуговування.
    • Закупили додатково маски і дезінфікуючі засоби для рук, які можна придбати на стійці прийому і розміщення (згідно із затвердженим прейскурантом).
    • Допомагаємо контролювати відстань не менше 1,5 (півтора) метри між людьми в зонах реєстрації, фойє, ліфтах, ресторані, конференц-залах, кімнатах переговорів, на відкритій території та під час проведення масових заходів.

    Bristol Hotel 5 * Odessa З Турботою про наш персонал ми::

    • Перевіряємо температуру персоналу безконтактним термометром і моніторимо самопочуття співробітників протягом дня. При наявності ознак застуди, співробітник на робоче місце не допускається.
    • Забезпечуємо всіх співробітників захисними засобами – масками, рукавичками та захисними шоломами на території готелю і контролюємо дотримання правил їх використання та утилізації.

     

    На території Bristol Hotel 5 * Odessa введені заходи щодо захисту від вірусних інфекцій і профілактиці респіраторних захворювань:


    Виконуємо кварцування громадських зон готелю і ресторану.BR (51)


    Встановили дозатори з дезинфікуючим розчином для обробки рук в громадських місцях – рецепція, ресторан, конференц-зали, СПА зона.

    BR (59)


    Збільшили час прибирання номера за рахунок проведення кварцування протягом 60 хвилин до заїзду, під час проживання і після виїзду гостей.

    ZSA_0221


    Замовити картку Vertex Loyalty Club
    Готово