Covid-19: мережеві стандарти чистоти і безпеки. Детальніше
Головна ANTI COVID Policy

ANTI COVID Policy

Bristol ANTI COVID Policy – Здоров’я та безпека гостей готелю, відвідувачів ресторану і персоналу для нас мають першорядне значення.
В рамках «ANTI COVID-19» на території Bristol Hotel 5 * Odessa введені заходи щодо захисту від вірусних інфекцій і профілактиці респіраторних захворювань.


BR (51)


З турботою про кожного нашого гостя ми:

  • Виконуємо кварцування громадських зон готелю і ресторану.
  • Проводимо обробку всіх поверхонь і місць контакту рук (ручки дверей, кнопки ліфта, крани, пульти, телефони, міні-сейфи, міні-бари) спиртовмісними дезінфікуючими засобами.
  • Проводимо вологе прибирання і дезінфекцію громадських і службових зон з використанням професійних миючих і дезінфікуючих засобів не рідше ніж раз на 3 години.
  • Проводимо провітрювання громадських зон кожні 60 хвилин.
  • Встановили дозатори з дезинфікуючим розчином для обробки рук в громадських місцях – рецепція, ресторан, конференц-зали, СПА зона.
  • Проводимо обробку карт-ключів до заїзду гостей і після виїзду.
  • Збільшили час прибирання номера за рахунок проведення кварцування протягом 60 хвилин до заїзду, під час проживання і після виїзду гостей.
  • Виробляємо дезінфекцію номера до заїзду, під час проживання і після виїзду гостей з застосуванням ліцензованих професійних засобів.
  • Виробляємо прання постільної білизни та махрових виробів при температурі не нижче 75 С.
  • Обслуговуємо сніданок і меню A La Carte в індивідуальному порядку у номері.
  • Запровадили посилені заходи контролю співробітників готелю – перевірка стану здоров’я і обов’язкове використання захисних масок і рукавичок.
  • Ввели додаткові заходи безпеки при реєстрації гостей, а саме контроль температури. У разі виявлення підвищеної температури, гостю надається можливість проходження тестування на COVID-19 в партнерських медичних закладах і отримання кваліфікованої медичної допомоги (за додаткову оплату, згідно із затвердженим прейскурантом). На час перебування таких гостей встановлюється особливий режим розміщення і безконтактного обслуговування.
  • Закупили додатково маски і дезінфікуючі засоби для рук, які можна придбати на стійці прийому і розміщення (згідно із затвердженим прейскурантом).
  • Допомагаємо контролювати відстань не менше 1,5 (півтора) метри між людьми в зонах реєстрації, фойє, ліфтах, ресторані, конференц-залах, кімнатах переговорів, на відкритій території та під час проведення масових заходів.

Bristol Hotel 5 * Odessa З Турботою про наш персонал ми::

  • Перевіряємо температуру персоналу безконтактним термометром і моніторимо самопочуття співробітників протягом дня. При наявності ознак застуди, співробітник на робоче місце не допускається.
  • Забезпечуємо всіх співробітників захисними засобами – масками, рукавичками та захисними шоломами на території готелю і контролюємо дотримання правил їх використання та утилізації.

 

На території Bristol Hotel 5 * Odessa введені заходи щодо захисту від вірусних інфекцій і профілактиці респіраторних захворювань:


Виконуємо кварцування громадських зон готелю і ресторану.BR (51)


Встановили дозатори з дезинфікуючим розчином для обробки рук в громадських місцях – рецепція, ресторан, конференц-зали, СПА зона.

BR (59)


Збільшили час прибирання номера за рахунок проведення кварцування протягом 60 хвилин до заїзду, під час проживання і після виїзду гостей.

ZSA_0221


Замовити картку Vertex Loyalty Club

    Готово